Sign In
...

دستیابی به جامعه پویا و سالم با جدیدترین دستاوردها در حوزه قلب و عروق

1403/04/12 | 11:57

آبی که بیاسود زمینش بخورد زود / دریا شود آن رود که پیوسته روان است

دکتر مسعود قاسمی، رییس بیست وچهارمین کنگره در آستانه برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق اظهار کرد :

 ارتقا سلامت ، دستیابی به جامعه پویا و سالم ، برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات علمی در فضای توسعه پژوهش و سلامت کشور وظیفه همه همکاران عرصه آموزش ، بهداشت و درمان می باشد.

بدین منظور انجمن آترو اسکلروز ایران مفتخر است در طی بیست و چهار سال متوالی همچنان مقتدرانه با حفظ اهداف خود در راستای گسترش،پیشبرد و ارتقای دانش قلب و عروق میزبان اساتید برجسته، پزشکان ، محققان ،متخصصان ملی و بین المللی و پژوهشگران در سطح جهانی و در بین جامعه علمی باشد. بیست و چهارمین کنگره بین المللی تازه های قلب وعروق در تاریخ 27 الی 30 شهریور ماه 1403 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد، تا فرصتی جهت ارتقاء سطح علمی کشور در عرصه علوم پزشکی در حوزه قلب و عروق و رشته های وابسته آن را فراهم آورد .

 آنچه در این بحث سلامت حائز اهمیت است، استفاده مفید و موثر از ظرفیت‌های موجود علمی - تحقیقاتی کشور به منظور انجام اقدامات مدبرانه در عرصه سلامت ، به ویژه حوزه قلبی - عروقی در کشور است.

هدف از برگزاری این کنگره ، بررسی آخرین دستاورد ها ، گایدلاین ها و تحقیقات در گرایش های مختلف قلبی – عروقی در حوزه تشخیص ، پیشگیری و درمان همراه با تکینک های نوین درمان و استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله هوش مصنوعی همچنین توسعه شبکه ارتباطی بین محققین رشته های مختلف قلبی – عروقی ، اشتراک و تبادل نظریه و تجربه های علمی اساتید و همکاران و معرفی محصولات دارویی ، آخرین فن آوری ها و تجهیزات پزشکی در جهت تسریع و بهبودی بیماران می باشد.

در پایان ضمن اعلام مراتب مباهات و خشنودی از میزبانی این رویداد بسیار مهم و علمی قلبی- عروقی سال ، بر خود لازم میدانم از تلاش مستمر، مشارکت و حمایت های ارزشمند دست اندرکاران برگزاری کنگره ، دبیران علمی و اجرایی ، پزشکان ، پرستاران و پژوهشگران که با ارسال مقالات و حضور علمی خود همواره ، همراه با ما و همسو با علم و دانش و پژوهش در جهت رشد و شکوفایی و تحقق آرمان ایران آباد و سربلند هستند ، تشکر و قدردانی نمایم.

بازگشت به صفحه قبل